ხათუნა შედანია

მე – ფასილიტატორი

                            ფასილიტატორების ტრენინგი წალენჯიხაში დღე I


                                           

                                    ფასილიტატორების ტრენინგი წალენჯიხაში დღე II





                                                         კითხვარზე მუშაობა სკოლაში
                                   

ფასილიტატორის რეფლექსია

კოლეგების უკუკავშირი



მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფეს. განვითარებისა და კარიერ.წინსვლის სქემის გზამკვლევი

მასწავლებელთა თვითშეფასების კითხვარი


პასუხები თვითშეფასების კითხვარის გარშემო


კითხვარის შევსების რეკომენდაციები

 
შეფასების ჯგუფის სხდომის ოქმის შაბლონი

შეფასების ჯგუფის დებულება


ფასილიტატორის მიმაგრებაზე შეფასების ჯგუფის სხდომის ოქმი


ეროვნული სასწავლო გეგმა 2011–2016 წლები

მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი


განვითარებისა და სწავლის თეორიები

სასწავლო და პროფესიული გარემო

სწავლება და შეფასება


როგორ შევადგინოთ საგანმანათლებლო პროექტი

პედაგოგთა მოვალეობები გარე დაკვირვებისას

როგორ დავწეროთ ანგარიშები პორტფოლიოსთვის

ისტ-ის საგანმანათლებლო პროგრამები


სასწავლო მიზნების შესახებ

სასწავლო პროექტებზე მუშაობის სქემები


პრესკონფერენცია, როგორც გაკვეთილის ფორმა


მასწავლებლის თვითანალიზისა და თვითშეფასების რუბრიკა

გვესმის თუ ვუსმენთ?


კოგნიტური თამაში

ქეის ტექნოლოგია


როგორ დავწეროთ კარგი საპროექტო განაცხადი



შემაჯამებელი დავალების შედეგების ანალიზი

ეფექტური უკუკავშირი


სკოლაში გუნდური მუშაობის 5 ეფექტური მახასიათებელი















  

Комментариев нет:

Отправить комментарий

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა